تا 2۰٪ تخفیف دوره‌های کامپیوتر و حسابداری ویژه تابستان!

مسیر موفقیت را با ما آغاز کنید!

آموزش برنامه‌نویسی در رشت

از مبتدی تا پیشرفته، همه‌ نکات مورد نیاز را در دوره آموزش برنامه نویسی در رشت پرسا یاد بگیرید و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید.

ثبت نام دوره

آموزش برنامه‌ نویسی در رشت

  • جهت ثبت نام در دوره‌، با شماره 01391011012 تماس بگیرید و یا از فرم الکترونیکی زیر استفاده کنید تا کارشناسان پشتیبانی پُرسا در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

    فرم الکترونیکی ثبت نام

آموزشگاه برنامه‌نویسی پُرسا در رشت

برنامه‌نویسی امروزه یکی از مهارت‌های پرطرفدار و پردرآمد است. با پیشرفت روزافزون فناوری، نیاز به برنامه‌نویسان ماهر در بازار کار بسیار زیاد است. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف می‌توانند با فراگیری این مهارت، آینده‌ای درخشان در پیش رو داشته باشند. در کلاس‌های برنامه‌نویسی در رشت آموزشگاه پُرسا، شما از صفر تا صد برنامه‌نویسی را فرا خواهید گرفت. از مفاهیم پایه‌ای گرفته تا تکنیک‌های پیشرفته، همه چیز را در اختیارتان قرار می‌دهیم. اساتید مجرب و حرفه‌ای ما، شما را گام به گام به سمت موفقیت در این حوزه هدایت خواهند کرد. در این دوره‌ها، شما با زبان‌های برنامه‌نویسی رایج مانند Python ،Java و ... آشنا خواهید شد. همچنین فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های کاربردی هر زبان را نیز فرا خواهید گرفت.

اصلی‌ترین انواع زبان‌های برنامه‌نویسی عبارتند از:

زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا
زبان‌های برنامه‌نویسی سطح پایین
زبان‌های برنامه‌نویسی میانی
زبان‌های برنامه‌نویسی اسکریپتی

اطلاعات تکمیلی دوره‌های برنامه‌نویسی در آموزشگاه پُرسا

آموزشگاه پُرسا یکی از آموزشگاه‌های تخصصی آموزش برنامه‌نویسی در رشت است و دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی با کیفیت و متنوع برای تمام سطوح ارائه می‌دهد.

فهرست مطالب

برنامه‌نویسی چیست؟

برنامه‌نویسی (Programming) به فرآیند نوشتن دستورات برای کامپیوتر یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی است تا آن‌ها بتوانند یک وظیفه یا مجموعه‌ای از وظایف خاص را انجام دهند. این فرآیند شامل تعریف الگوریتم‌ها، ساختار داده‌ها و استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی برای اجرای آنها است.

برخی از مهم‌ترین جنبه‌های برنامه‌نویسی عبارتند از:

  • الگوریتم‌سازی: شناسایی مراحل و دستورات لازم برای حل یک مسئله.
  • زبان‌های برنامه‌نویسی: استفاده از نحو و دستورات خاص برای بیان الگوریتم‌ها به کامپیوتر.
  • کد نویسی: ترجمه الگوریتم‌ها به دستورات قابل اجرا در زبان برنامه‌نویسی.
  • برنامه‌سازی: ترکیب کدها و الگوریتم‌ها برای ساختن یک برنامه کاربردی.
  • تست و فیلتر کردن: بررسی صحت و کارایی برنامه تولید شده.

آینده شغلی برنامه‌نویسی

برنامه‌نویسی مهارت پرکاربرد و حیاتی در دنیای امروز است و با توجه به رشد فزاینده فناوری و نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها به توسعه نرم‌افزارهای کاربردی، برنامه‌نویسان بیش از هر زمان دیگری مورد تقاضا هستند. در ایران نیز به‌دلیل نیاز روزافزون به برنامه‌نویسان متخصص، این حوزه فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

در کلاس برنامه‌نویسی رشت آموزشگاه پُرسا، ما به این نیاز بازار پاسخ می‌دهیم. دوره‌های برنامه‌نویسی در رشت ما کاملاً پروژه‌محور هستند و کارآموزان پس از گذراندن آن‌ها می‌توانند مستقیماً وارد بازار کار شوند. در صورتی که شما تجربه کافی برای کار با کامپیوتر را ندارید می‌توانید در کلاس آموزش ICDL در رشت نیز شرکت کنید.

مزایای شرکت در دوره برنامه‌ نویسی در رشت

یکی از مزایای یادگیری برنامه‌نویسی این است که به عنوان یک مهارت کاربردی، نیاز چندانی به پیش‌زمینه‌های خاص ندارد. با تلاش و پشتکار می‌توان این مهارت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کسب کرد. همچنین برخلاف تصور عمومی، برنامه‌نویسی نیازمند داشتن هوش بالا نیست و هر فردی با پشتکار و انگیزه می‌تواند در این حوزه موفق شود.

علاوه بر این، برنامه‌نویسی مزایای متعددی برای مهاجرت نیز دارد. در بسیاری از کشورها به برنامه‌نویسان ماهر نیاز فوری وجود دارد و این فرصت را برای آنان فراهم می‌کند که بتوانند به راحتی به فرصت‌های شغلی بین‌المللی دست یابند.

بهترین آموزشگاه برنامه‌نویسی رشت را چگونه انتخاب کنم؟

در آموزشگاه پرسا، تمامی پیش‌نیازهای برنامه‌نویسی از ابتدا آموزش داده می‌شوند و هیچ پیش‌زمینه‌ای از فراگیران مورد انتظار نیست. مدرسان ما نیز همگی با تجربه و تسلط کامل بر زمینه‌های آموزشی هستند تا بتوانند شما را در مسیر شغلی آینده‌دار برنامه‌نویسی راهنمایی کنند.

اگر ساکن استان گیلان هستید و به یادگیری برنامه‌نویسی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید آینده‌ای روشن در این حوزه برای خود رقم بزنید، همین حالا به کلاس برنامه‌نویسی در رشت آموزشگاه پُرسا بپیوندید. ما آماده‌ایم تا با ارائه بهترین آموزش‌ها، شما را به سوی موفقیت هدایت کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های برنامه‌نویسی آموزشگاه پُرسا با ما تماس بگیرید!

سوالات متداول درباره آموزشگاه پُرسا

در صورتی که پاسخ سوالات خود را از سوالات مطرح شده پیدا نکردید می‌توانید از صفحه تماس با ما، با آموزشگاه پرسا ارتباط برقرار کنید.

آموزشگاه پرسا چه دوره‌هایی برگزار می‌کند؟

آموزشگاه پرسا دوره‌های آموزشی متنوعی را در زمینه کامپیوتر و حسابداری، از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌کند.

تمامی دوره‌ها‌ی آموزشی بصورت حضوری برگزار می‌شوند.

خیر. برای شرکت در دوره‌های آموزشی، هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد. 

همه‌ی علاقه‌مندان به یادگیری، می‌توانند در دوره‌های ما شرکت کنند.

ساعت کاری آموزشگاه پرسا به چه صورت می‌باشد؟

ما در آموزشگاه پرسا، همه روزه صبح و عصر در خدمت شما کارآموزان عزیز هستیم.

بله، برای راحتی و ارائه خدمات بهتر به کارآموزان، امکان پرداخت شهریه کلاس‌ها در 2 الی 4 قسط در طول زمان دوره فراهم شده است.

این امکان به شما اجازه می‌دهد که به راحتی و با توجه به بودجه‌ی خود، هزینه دوره‌های آموزشی را پرداخت کنید.

بله، تا 6 ماه بعد از اتمام دوره در کنار شما خواهیم ماند. 

به این ترتیب، شما می‌توانید پس از پایان دوره، با اطمینان کامل، از پشتیبانی ما استفاده کنید و بهترین نتیجه را از دوره‌های آموزشی دریافت کنید.