تا 2۰٪ تخفیف دوره‌های کامپیوتر و حسابداری ویژه تابستان!

کلید ورود به دنیای حسابداری!

آموزش حسابداری در رشت

آموزشگاه حسابداری پُرسا با هدف ارتقا دانش و مهارت‌های کارجویان و علاقه‌مندان به حسابداری، در شهر رشت فعالیت می‌کند.

ثبت نام دوره

آموزش حسابداری در رشت

  • جهت ثبت نام در دوره‌، با شماره 01391011012 تماس بگیرید و یا از فرم الکترونیکی زیر استفاده کنید تا کارشناسان پشتیبانی پُرسا در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

    فرم الکترونیکی ثبت نام
تقاضای شغلی بالا
حقوق و مزایای خوب
فرصت‌ پیشرفت
پتانسیل کار مستقل

چرا حسابداری در بازار کار مهم است؟

از مهم‌ترین بخش‌های مشاغل و شرکت‌ها، بخش حسابداری است. وظیفه این بخش تجزیه و تحلیل رویداد‌های مالی، و ثبت آن‌ها و گزارش گیری از وضعیت مالی کسب و کارهاست. حسابداران عنصر اصلی و حیاتی واحدهای اقتصادی بوده و نقش کلیدی ساز‌مان‌ را ایفا می‌کنند. یک حسابدار خوب می‌تواند واحد اقتصادی را از ضرر و زیان محفوظ داشته و به رشد کسب و کار آن کمک نماید. یادگیری اصولی حسابداری برای هر فردی که تصمیم دارد به این عرصه ورود کند، از الزامات این حرفه است. آموزشگاه پرسا با متدی نوین و کاملا عملی این فرصت را در اختیار کارآموزان حسابداری در شهر رشت قرار داده تا علاقه‌مندان به این رشته بتوانند در بستری مناسب سطح دانش مالی خود را بالا ببرند.

حسابداری را می‌توان در شاخه‌های زیر تقسیم‌بندی کرد:

حسابداری مالی
حسابداری دولتی
حسابداری مالیاتی
حسابداری صنعتی

اطلاعات تکمیلی دوره‌های حسابداری در آموزشگاه پُرسا

آموزشگاه پرسا در رشت کلاس‌های متفاوتی برای افراد با سطوح علمی و گرایش‌های مختلف حسابداری نظیر حسابداری مالی، مالیاتی، حقوق و دستمزد، بهای تمام شده و … برگزار می‌کند.

فهرست مطالب

مدت کلاس حسابداری در آموزشگاه پرسا

دوره‌ حسابداری در رشت با توجه به شاخه‌ مدنظر، سطح دوره و نیاز کارآموزان در مدت‌ زمان‌های مختلفی برگزار می‌شود. آموزشگاه پرسا سعی دارد دوره‌ها را در سریعترین زمان‌ ممکن به ثمر برساند تا کارآموزان هرچه سریعتر بتوانند نسبت به برنامه‌ریزی آینده خود اقدام نمایند.

شهریه و قیمت کلاس حسابداری در رشت

متناسب با دوره انتخابی کارآموز هزینه‌ها متفاوت است، اما کارآموزان از دوره‌های همواره در تخفیف آموزشگاه پرسا نباید غافل شوند. زیرا آموزشگاه پرسا به جهت حمایت از کارجویان این حرفه دوره‌های خود را با مبلغی پایین‌تر از رقبا برگزار می‌نماید.

کلاس آموزش آنلاین حسابداری

در صورتی که کارآموز امکان شرکت‌ در کلاس‌های حضوری را نداشته باشد، می‌تواند از دوره‌های مجازی این آموزشگاه استفاده نماید.

پکیج آموزش حسابداری

مدرسین حسابداری این آموزشگاه با ساخت پکیج‌های مختلف حسابداری سعی بر این داشته‌اند دوره‌های حسابداری پرمخاطب را به صورت گام به گام و تصویری آموزش دهند تا علاقه‌مندان به راحتی بتوانند از طریق سایت  porsagram.ir به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

کارآموزانی‌ که امکان حضور در کلاس‌های حضوری و آنلاین را نداشته باشند، می‌توانند با استفاده از این پکیج‌های آموزش حسابداری، تخصص خود را در این زمینه بالا ببرند.

مدرک کلاس حسابداری در رشت

کارآموزان با شرکت در این دوره‌های این آموزشگاه مدرک حسابداری مرتبط با دوره انتخابی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دریافت می‌کنند.

همچنین آموزشگاه پرسا نیز به کارآموزان خود گواهی اتمام دوره مدنظر را اعطا خواهد نمود.

قیمت دوره حسابداری در رشت

قیمت دوره‌ها نسبت به انتخاب شاخه‌های متفاوت حسابداری و همچنین عمومی با خصوصی بودن دوره متفاوت است. کلاس‌های خصوصی قیمت بالاتری نسبت به کلاس‌های عمومی خواهند داشت.

پرداخت اقساطی آموزش حسابداری در رشت

آموزشگاه پرسا امکان پرداخت قسطی دور‌های خود را فراهم آورده و سعی بر آن دارد که نحوه پرداخت قسط را متناسب با شرایط کارآموزان خود تنظیم نماید.

محبوب‌ترین شاخه‌های آموزش حسابداری پرسا کدامند؟

دوره‌های حسابداری ویژه بازار کار و حسابداری مالیاتی مخاطبان بیشتری داشته و از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. زیرا دو دوره بسیار کاربردی بوده و داشتن دانش و مهارت کافی در این شاخه‌ها در هر نوع کسب و کاری از الزامات عملیات مالی آن واحد اقتصادی است.

فضای آموزشی مناسب و امکانات آموزشگاه پرسا در رشت

اموزشگاه پرسا با فراهم آوردن محیطی آرام و تجهیزات کامل توانسته دوره‌های خود را در رشت به گونه‌ای برگزار کند که کارآموزان در نهایت راحتی و آرامش، تمرکز خود را صرفا بر یادگیری عملیات اجرایی حسابداری بگذارند و بهترین نتیجه را پس از اتمام دوره حاصل نمایند.

آینده شغلی رشته حسابداری

با توجه به قوانین مالیاتی و رصد و بررسی سازمان امور مالیاتی کشور به کلیه حساب‌های اشخاص و شرکت‌ها، تمامی کسب و کار‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی به وجود یک حسابدار کاربلد که بتواند به حساب‌های آن واحد اقتصادی نظم ببخشد و آنان را از خطر مواجهه با ضرر و زیان‌های سنگین ایمن دارد، نیازمند هستند و هر روزه با توجه به وضع قوانین جدید این نیاز بیشتر حس خواهد شد. بنابراین این شغل می‌تواند برای افرادی که پا به این عرصه گذاشته‌اند بسیار پردرآمد و رو به رشد باشد.

مزایای شرکت در دوره‌های حسابداری آموزشگاه پرسا

آموزش تخصصی و عملی حسابداری در رشت

آموزشگاه پرسا دوره‌های خود را به صورت کاملا عملی برگزار می‌نماید و از فضای تئوری دور می‌باشد. مدرسینی که در این آموزشگاه به کارآموزان تدریس می‌کنند تجارت سال‌ها تلاش و خدمت خود را در اختیار کارآموزان قرار می‌دهند. این آموزشگاه دوره‌ها را متناسب با سطح و نیاز کارآموزان از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌کند.

ورود سریع آسان به بازار کار

پس از اتمام دوره‌ در آموزشگاه پرسا کارآموزان به سطحی از دانش علمی و عملی خواهند رسید که بتوانند رزومه قابل قبولی برای خود تهیه نموده و آماده مصاحبه‌های پر چالش حسابداری شده و به راحتی از پس آن برآیند. مدرسین در طی  این دوره‌ها سعی دارند کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده کنند و سوالات استخدامی را به کارآموزان گوشزد نمایند.

کسب درآمد بالا

طبیعتا یکی از نیاز‌های مهم افراد جهت یادگیری و اجرای یک حرفه، میزان درآمد آن است. با توجه به نیاز فراگیر مشاغل و شرکت‌ها به این رشته، افرادی که در مسیر این حرفه قرار می‌گیرند، می‌توانند درآمد‌ بالایی از این رشته کسب نمایند. حسابداران به عنوان حسابدار، مدیر مالی یا مشاور مالی در واحد‌های اقتصادی فعالیت داشته و می‌توانند همزمان در چندین سازمان، شرکت یا هر نوع واحد اقتصادی کسب درآمد کنند. همچنین می‌توانند به عنوان مدرس در واحد‌های آموزشی مشغول به کار شوند.

بهترین آموزشگاه حسابداری در رشت را چگونه انتخاب کنم؟

موارد بسیاری وجود دارد که با بررسی آن‌ها یک آموزشگاه حسابداری مناسب را پیدا کرد. سابقه کار و رزومه آموزشگاه و مدرسین، هزینه دوره، محیط و تجهیزات آموزشی، پشتیبانی پس از اتمام دوره، کیفیت آموزش، نظرات کارآموزان قبلی و … می‌تواند در انتخاب بهترین ‌آموزشگاه حسابداری در رشت نقش داشته باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های حسابداری آموزشگاه پُرسا با ما تماس بگیرید!

سوالات متداول درباره آموزش حسابداری

در صورتی که پاسخ سوالات خود را از سوالات مطرح شده پیدا نکردید می‌توانید از صفحه تماس با ما، با آموزشگاه پرسا ارتباط برقرار کنید.

کارآموزان پس از شرکت در دوره، مهارت‌های تخصصی در حسابداری و امور مالی را کسب می‌کنند و قادر به انجام فعالیت‌های حسابداری، تهیه گزارش‌های مالی، تحلیل اطلاعات مالی و … خواهند بود.

در دوره‌های حسابداری آموزشگاه پرسا، کارآموزان با نرم‌افزارهای حسابداری و مالی نظیر Excel، ERP، سپیدار، هلو و سیستم‌های مالی آشنا می‌شوند.

 
 

 

 

پرسا آکادمی با ارائه دوره‌های تخصصی و کاربردی در حوزه مالی و حسابداری، آمادگی لازم برای ورود شمار به بازار کار را فراهم می‌کند.

این دوره ترکیبی از بخش تئوری و عملی است که تعادل مناسبی بین آنها برقرار است.

بله، این دوره می‌تواند منجر به کسب درآمد برای کارآموزان شود، زیرا تخصص و مهارت‌های کسب شده در این دوره به آنها امکان اشتغال در سمت‌های حسابداری و مالی را می‌دهد.

بله، در پایان هر کدام از دوره‌های حسابداری آموزشگاه پرسا مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه‌ای کشور ارائه می‌شود.

 
 

 

 

دوره‌های حسابداری آموزشگاه پرسا به صورت حضوری در کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

بله، دوره‌های حسابداری آموزشگاه پرسا همواره به‌روز بوده و با تغییرات و نیازهای بازار کار هماهنگ هستند.